Kontakt

Pokud máte jakýkoliv dotaz, přečtěte si sekci FAQ – nejčastější dotazy a odpovědi pod kontaktním formulářem.  Pokud zde nenajdete odpovědi na své dotazy, můžete využít buď přímo náš email nebo ideálně kontaktní formulář.  Čím podrobněji svůj dotaz popíšete, tím rychleji jej budeme moct vyřídit.

Kontaktní formulář

JménoPříjmení
E-mailTelefon
Typ dotazu
Zpráva

Kontakty

Dotazy k novým objednávkám
objednavky@gunhospital.cz

Dotazy k probíhajícím servisům
servis@gunhospital.cz

Sociální sítě

Kontaktní formulář

JménoPříjmení
E-mailTelefon
Typ dotazu
Zpráva

Kontaktní formulář

Jméno
Příjmení
E-mail
Telefon
Typ dotazu
Zpráva

Kontakty

Dotazy k novým objednávkám
objednavky@gunhospital.cz

Dotazy k probíhajícím servisům
servis@gunhospital.cz

Sociální sítě

Kontakty

Dotazy k novým objednávkám
objednavky@gunhospital.cz

Dotazy k probíhajícím servisům
servis@gunhospital.cz

Sociální sítě

FAQ

Přečtěte si nejčastější dotazy a odpovědi. Pokud zde nenaleznete informace, které hledáte, zanechte nám vzkaz přes kontaktní formulář.

Nejprve je potřeba pečlivě vyplnit objednávkový formulář. Čím podrobněji jej vyplníte (hlavně popis závady / chování zbraně, nebo požadavek na upgrade apod) tím rychleji budeme schopni Váš požadavek vyřídit.

Takto odeslaná objednávka je zatím samozřejmě nezávazná a čeká na naše posouzení, zda objednávku přijímáme, nebo ne (občas může být oprava tak drahá, že se nevyplatí vůči ceně zbraně, na některé zbraně nejsou dostupné díly apod.)

V případě schválení objednávky Vám na uvedený e-mail přijde další postup a veškeré potřebné informace pro dodání zbraně k nám na servis.

Jakmile Vaši airsoft zbraň přijmeme na servis, zjistíme co nejpřesněji závadu / navrhneme sestavu dílů pro upgrade a pošleme Vám cenový odhad na díly a naši práci. V e-mailu s cenovým odhadem stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a pustíme se do práce.

Pokud nebudete souhlasit, zbraň Vám zašleme zpět a naúčtujeme pouze čas strávený diagnostikou zbraně. 

Jakmile bude zbraň hotova, zašleme Vám ji zpět.

V průběhu celého procesu zakázky budete o všem pravidelně informováni e-mailem.

Cena servisu airsoft zbraně je velice individuální záležitost, která se odvíjí od mnoha aspektů, jako například typ zbraně, konkrétní závada / problém, nebo Vaše požadavky na upgrade apod.

Údržba a běžné opravy se pohybují nejčastěji v rozmezí 1000 Kč – 2.000 Kč + cena dílů.
Upgrade pak dle požadavků cca 1500 Kč – 4.000 Kč + cena dílů.

Cenový odhad s výpisem potřebných dílů obdržíte na e-mail po tom, co zbraň kompletně rozebereme, vyčistíme a zkontrolujeme její reálný stav a jednotlivé díly.

Ano, vlastní díly dodat můžete.

Vámi dodané díly před použitím zkontrolujeme a pokud usoudíme, že nejsou v perfektním stavu, nebo nejsou vhodné pro použití do Vaší sestavy, budeme Vás o tom informovat a navrhneme vhodnou náhradu. Nicméně i přes naši kontrolu nejsme na zbraň s Vašimi díly schopni držet záruku na práci / funkčnost. 

Děkujeme za pochopení.

Stejně jako v případě ceny, je časová náročnost servisu velice individuální.  Záleží například, kolik zbraní je ve frontě před tou Vaší, nebo zda máme potřebné díly skladem, či je musíme objednat od dodavatele. Většinu oprav i upgradů ale dokončujeme průměrně do deseti pracovních dní od odsouhlasení cenového odhadu.

Cena poštovného závisí na  přepravní společnosti a na velikosti a váze balíku s Vaší airsoft zbraní. Zbraně zasíláme primárně Zásilkovnou, protože je pro Vás nejlevnější a nejpohodlnější. Pouze výjimečně, např u balíků nad rozměr Zásilkovny, zasíláme Českou poštou.

Nejčastější cena přepravy s Českou poštou je 300 Kč – 400 Kč.
Nejčastější cena přepravy přes Zásilkovnu je 180 Kč.

Jakmile přijmeme Vaši objednávku, můžete nám zbraň zaslat, případně předat osobně.
Ke zbrani přiložte unikátní kód Vaší objednávky, jeden používaný zásobník, v případě elektrické zbraně i baterii a zašlete nám ji na servis.

Osobní předání je možné v Pardubicích, po individuální dohodě.

Adresu pro zaslání zbraně naleznete v e-mailu se schválením objednávky.

Podrobnější informace naleznete na stránce  Doprava a platba.

U nás se nemusíte zatěžovat se psaním e-mailů ani telefonovat, jak to se zbraní vypadá – v průběhu celého procesu zakázky Vám budou o všem automaticky chodit přehledné e-maily, abyste byli celou dobu v obraze. Od přijetí poptávky, přes vytvoření cenového odhadu, až po odeslání zbraně zpět k Vám.

Zde je výpis všech kroků standardní zakázky a  e-mailů, které obdržíte:

  • Přijetí poptávky – Vaše poptávka úspěšně dorazila k nám do systému.
  • Schválení poptávky – Vaši poptávku jsme schválili a zbraň nám můžete zaslat.
  • Přijetí zbraně – Zbraň nám byla doručena.
  • Cenový odhad – Provedli jsme diagnostiku a zasíláme cenový odhad k Vašemu odsouhlasení.
  • Dokončení servisu – Dokončili jsme servis, zasíláme výsledný servisní list a fakturu.
  • Odeslání zbraně – Přijali jsme Vaši platbu a zbraň jsme předali přepravci.

Pokud i přesto budete potřebovat více informací, či se budete chtít na něco zeptat, neváhejte nám napsat zprávu pomocí kontaktního formuláře na této stránce.

Provozovatel OSVČ
Matěj Kopecký, IČO: 17360951, Sídlo: Vlčnov 42, 537 01, Chrudim
(Pouze fakturační adresa – neslouží pro přijímání zbraní na servis, ani reklamací.)

Fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku v Pardubicích od 25.7.2022.

Přejít nahoru